قسم اللغة الانجليزية
الخريجون
الطلبة
الموظفين
البريد الالكتروني
English
البوابة الالكترونية
جامعتي
English
البوابة الالكترونية
الرئيسية
عن القسم
البرامج الدراسية
هيئة التدريس
البحث العلمي
كلية التربية قصر بن غشير
قسم اللغة الانجليزية
المستودع الرقمي لـقسم اللغة الانجليزية
الكلمات المفتاحية
إختر نوع المنشور
إختر نوع المنشور
مقال في مؤتمر علمي
مقال في مجلة علمية
كتاب
فصل من كتاب
رسالة دكتوراة
رسالة ماجستير
مشروع تخرج بكالوريوس
تقرير علمي
عمل غير منشور
وثيقة
براءة إختراع
القسم او الكلية
جميع الاقسام
';
عرض بنوع المنشور
مقال في مجلة علمية (19)
رسالة دكتوراة (1)
رسالة ماجستير (3)
Language Learning Strategies of High-Achieving Libyan EFL Undergraduates in Gasser Bin Ghesheer Faculty of Education
Enas Aljammali (12-2023)
جامعة طرابلس, 28(1), pp. 89-102.
The Effect of Teachers' Positive and Negative Feedback on EFL University Students' speaking Skill: Faculty of Education Qaser Ben Ghashir as a Case Study
Ahmed M. A. Alshoushan, Walid Alnouri Mohamed Issuisi (12-2023)
Journal of Humanitarian and Applied Sciences, 16(8), pp. 340-363.
Investigating EFL Teachers' Perspectives Towards Problems Facing them in Teaching Grammar in High Schools at Qaser Ben Ghashir
Amaal Abdelhamid Abusubaa (11-2023)
, .
Challenges Libyan college students Face When Learning Writing Skills in EFL Context: (A Case Study of English Language learners in a Faculty of Education in Gasser Ben Gashir
Nuha Fathi Aljemmali, Heba Fouad, Nour ALhuda Farhat (3-2023)
مجلة علوم التربية تصدر عن الجمعية الليبية للمناهج واستراتيجيات التدريس, .
Problems faced by Trainee Teachers during teaching practice
walid Alnouri Mohmed, ahmed Mohamed Alshoghir (3-2023)
مجلة علوم التربية, , pp. 4646-55.
-Ben Ghashir-Investigating Problems that Encounter the Application of ESP Courses for the Departments of Sciences at the Faculty of Education-Gaser-
BudhaiaAmaal Abdelhameed (1-2023)
جامعة طرابلس, .
A study on the causes and effects of foreign language anxiety on Libyan pre-sessional English academic course students and implications on students'oral performances and EFL teaching
Noha Fathi aljmmali aljmmali (1-2023)
, .
Students' perceptions of self directed learning
Amira Boudia Alatrash (1-2023)
جامعة طرابلس, .
1
2
3