قسم اللغة الانجليزية
الخريجون
الطلبة
الموظفين
البريد الالكتروني
English
البوابة الالكترونية
جامعتي
English
البوابة الالكترونية
الرئيسية
عن القسم
البرامج الدراسية
هيئة التدريس
البحث العلمي
المؤتمر العلمي العالمي الثالث لقسم اللغة الانجليزية
مجلة القسم
كلية التربية - طرابلس
قسم اللغة الانجليزية
المستودع الرقمي لـقسم اللغة الانجليزية
الكلمات المفتاحية
إختر نوع المنشور
إختر نوع المنشور
مقال في مؤتمر علمي
مقال في مجلة علمية
كتاب
فصل من كتاب
رسالة دكتوراة
رسالة ماجستير
مشروع تخرج بكالوريوس
تقرير علمي
عمل غير منشور
وثيقة
براءة إختراع
القسم او الكلية
جميع الاقسام
';
عرض بنوع المنشور
مقال في مؤتمر علمي (9)
مقال في مجلة علمية (17)
كتاب (1)
THE DEGREE TO WHICH ENGLISH LANGUAGE TEXTBOOKS OF THE SECONDARY STAGE IN LIBYA CONTRIBUTE IN ACHIEVING SUSTAINABLE DEVELOPMENT GOALS FROM ENGLISH LANGUAGE TEACHERS' PERSPECTIVE
Mohamed Ashure Imhimid Al Sharif (1-2022)
, .
Types Of Problematics That Affect Undergraduates’ Competence In Translating English Collocations And Phrasal Verbs
Fahima Mohamed Bannur, Fawzia Mohamed Elwafi (10-2021)
, .
TYPES OF PROBLEMATICS THAT AFFECT UNDERGRADUATES’ COMPETENCE IN TRANSLATING ENGLISH COLLOCATIONS AND PHRASAL VERBS
Fahima Mohamed Bannur, Dalya Abdullah Akkila, Fawzia Mohamed Elwafi (10-2021)
, 2(4), pp. 26-43.
Libyan TV-Based Distance Education During COVID-19 Pandemic: Challenges and Suggestions for Improvement
Entisar ALi Hadi Elsherif, Hana Abdulsalam Ahmed Meiteeq, (8-2021)
, 4(0), pp. 112-139.
Prospects of Creating the Reflective Teacher for Continuing Professional Development (CPD)
Fawzia Mohamed Elwafi, Yousra Ali Aghanimi, Fahima Mohamed Bannur (4-2021)
, 2(2), pp. 282-292.
Facebook Games for English Language Learning: What Student-Teachers Say?
Entisar Elsherif, fatma alhammali ali dreid (2-2021)
, 17(1), pp. 29-52.
Introducing Slang to English Language Learners
Entisar ALi Hadi Elsherif, Nadia Abdurrahman A. Nsir (1-2021)
, 7(3), pp. 6-9.
Investigating Language Tests' Content Validity in Public Schools in Tripoli
Fahima Mohamed Bannur, Yousra Ali Aghanimi, Fawzia Elwafi (2-2020)
, 1(1), pp. 325-341.
1
2